Onderzoek

Het komt ‘helaas’ vaak voor dat er diverse klachten ontstaan na de ingebruikname van een gebouw: te koud, te warm, tocht, noem het maar op.

Door deze klachten systematisch te inventariseren en te onderzoeken, is het veelal mogelijk deze met soms relatief geringe aanpassingen te reduceren tot een acceptabel niveau.

Onderzoek op het gebied van:

  • Koudeklachten
  • Warmteklachten
  • Tochtklachten
  • Energieverbruik
  • Functiecontrole diverse installaties
  • Functiecontrole warmte-koude opslagsystemen
  • Verbetervoorstellen

Waarom De Vroome Advies?

  • 1

    Klantgericht

    Klantgerichtheid is een belangrijk item. Goede communicatie, afspraken nakomen. Dit lijken de gewoonste zaken van de wereld, echter is dit tegenwoordig niet meer zo vanzelfsprekend. Bij De Vroome Advies vindt u dit wel!

  • 2

    No Nonsense

    De Vroome Advies werkt niet met dikke rapporten met de welbekende standaard teksten, maar werkt met to-the-point rapportages.

  • 3

    Resultaatgericht

    Geen nutteloze verhalen en informatie, maar realistische plannen die goed onderbouwd worden met realistische cijfers.